CIEKAWOSTKA  Z  HISTORI POMP  WSPOMAGANIA

CIEKAWOSTKA  Z  HISTORI POMP  WSPOMAGANIA

1925 roku w samochodzie Oldsmobil po raz pierwszy wykorzystano zasadę dwukomorowej skrzydełkowej pompy wspomagania z zintegrowanym regulatorem przepływu  z zaworem ciśnienia. Po mimo upływu czasu konstrukcja przetrwała do naszych czasów wciąż doskonalona i ulepszana.

 

Regeneracja myślenia twórczego ;

 

 Regeneracja obniża nie tylko koszty, ale i ogranicza wpływ na naturalne środowisko, z zachowaniem najwyższych standardów, jakich oczekuje od nas potencjalny klient.

Na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat różne kroki zostały podjęte w prawie każdej dziedzinie życia człowieka, aby chronić środowisko naturalne. Ogólnie pogłębiająca się  świadomość  społeczeństwa doprowadziła do wielu nowych rozwiązań. Regeneracja jest jednym z takich procesów. Dzięki regeneracji oszczędzane są duże zasoby energii oraz zasoby wytwarzane do produkcji, ogranicza się ilość zanieczyszczeń powietrza, które zwykle powstają w trakcie pełnej produkcji nowych części.

W wyniku stosowania regenerowanych produktów, pobyt na nie stale rośnie, dzięki czemu regenerowane produkty cieszą się coraz większym zainteresowaniem.

Pamiętajmy !

Ważny jest dla nas oraz naszych przyszłych pokoleń stan środowiska w którym żyjemy

 

Gwarancja jak dla nowych produktów

Regenerowanym pompom TRW i KOYO można zaufać, ponieważ na etapie końcowej regeneracji przeprowadzamy test końcowy. Po przeprowadzonym teście wysyłamy produkt do klienta , który obejmuje 12 miesięczną gwarancję.

 

CIEKAWOSTKA

-Nowe i regenerowane pompy  Firmy  TRW są montowane, w co trzecim samochodzie w Europie.

-Obecnie jedna trzecia samochodów w Europie jest wyposażona w układ kierowniczy TRW.

Fabryka TRW w Czechach realizuje program firmy obejmujące pompy wspomagania przeznaczone na europejski rynek części zamiennych do wszystkich marek samochodów.

  

Linia pomp wspomagania układu kierowniczego TRW:

 

316 typów hydraulicznych pomp wspomagania,

28 typów elektrycznych pomp wspomagania,

Asortyment obejmuje ponad 87% wszystkich pojazdów w Europie,

 

 

Ostatnie wpisy

Regeneracja pomp wspomagania

Regeneracja pomp wspomagania

Na wyposażenie pomp wspomagania składa się korpus, komora, w której funkcjonuje wirnik wraz z łopatkami, oś napędowa, płyty oporowe oraz czasem sprężyna dociskowa. Przy wyjściu z pompy znajduje się zawór ciśnieniowy, który zabezpiecza układ wspomagania przed możliwym zbyt dużym wzrostem ciśnienia. Pompy wspomagania są niezbędne we wszystkich samochodach, często jednak ulegają usterkom, które są wynikiem częstego i nieodpowiedniego użytkowania. W każdym profesjonalnym serwisie pomp wspomagania znaleźć można wykonane kompleksowo usługi regeneracyjne. 

Read more >>
Pompy wspomagania

Pompy wspomagania

W dzisiejszych czasach trudno jest sobie wyobrazić samochód bez wspomagania kierownicy. Brak tej opcji dotyczy dziś małych aut, w których cena bazowa zawiera brak pompy wspomagania. Inaczej jest w przypadku dużych aut posiadających przedni napęd. Wspomagania nie mają też auta wyczynowo-sportowe. Jednak pompy wspomagania kierownicy są niemalże niezbędne w przypadku aut używanych przez nas codziennie. Pomaga nam to w kręceniu kierownicą podczas parkowania i oddziałuje na bezpieczeństwo.

Read more >>
CIEKAWOSTKA  Z  HISTORI POMP  WSPOMAGANIA

CIEKAWOSTKA  Z  HISTORI POMP  WSPOMAGANIA

1925 roku w samochodzie Oldsmobil po raz pierwszy wykorzystano zasadę dwukomorowej skrzydełkowej pompy wspomagania z zintegrowanym regulatorem przepływu  z zaworem ciśnienia. Po mimo upływu czasu konstrukcja przetrwała do naszych czasów wciąż doskonalona i ulepszana.

Read more >>
Montaż pompy wspomagania.

Montaż pompy wspomagania.

Po zamontowaniu pompy wspomagania w samochodzie w pierwszej kolejności pamiętajmy o włożeniu wtyczek do pompy. Po tej czynności wlewamy do zbiornika pompy płyn hydrauliczny pamiętając  o zalaniu tym samym rodzajem płynu. 

Read more >>


Featured Products